loading...

بازاریابی اینترنتی

بازدید : 119
4 اسفند 1399 زمان : 17:0

ممکن است در برخی مواقع شما احساس بی ثمری کنید و تمایلی به ادامه کارهایتان نداشته باشید. این مسئله ممکن است برای هر فردی اتفاق بیفتد. از این رو در این مقاله قصد داریم به سراغ شش کارآفرین رفته و راه حل‌های آن‌ها را در این موارد بررسی و ارزیابی کنیم. به نظر شما کارآفرینان چطور از رکود در کارهایشان جان سالم به در می‌برند؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بتوانیم به این سؤال پاسخ دهیم.
به خودتان استراحت دهید
بنیانگذار استارت آپ پورتر رود (Road Porter)، جیمــز پیســکر (PEISKER JAMES)، در مواجه با رکود در کار، راه حل استراحت دادن به خود را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد. او رابطه با توضیح کامل راه حل خود می‌گویند:
همه ما سعی داریم بهترین همکاری را به دست آوریم. اما اگر همه چیز مطابق میل شما پیش نرفت، بهتر است وقت زیادی را صرف پیدا کردن بهترین همکاری‌ها نکنید. توصیه من به شما این است که فرایند را متوقف کنید. یک قدم به عقب بردارید و فرایند را دوباره بازسازی کنید. شروع دوباره در برخی مواقع ممکن است از هر اقدام دیگری کارسازتر باشد. بنابراین استراحت دادن به خود را جدی بگیرید.
شیرجه بزنید
برخلاف جیمز پیســکر، گابریل مولینکــس (MULLINAX GABRIELLE) عقیده دارد که برای رهایی از رکود در کار باید شیرجه زد. او در رابطه با این موضوع می‌گوید:
من شنا می‌کنم. به طور کلی شنا کردن برای به دست آوردن راه حل‌های کاری بسیار مؤثر است. هنگامی که شما در زیر آب هستید فکر می‌کنید که خلاقیت دارید و به صدای ذهنتان گوش می‌دهید. من یک بار کل برنامه بازاریابی شرکتم را زیر آب طراحی کردم. برای طراحی آن برنامه بازاریابی شرکتم، توانستم هزاران دلار پول نقد در مسابقه طراحی برنامه بازاریابی برنده شوم.

چگونگی درآمدن از رکود
کوچک فکر کنید
مدیرعامل شرکت آرتیستیک تیل بیان کرده است:
روی تنظیم برنامه سفر متمرکز شدم. چرا که تنظیم برنامه، مانند سفر کاری است. که برای شروع پایان و انجام آن به یک لیست کاری نیاز داریم. در نظر داشته باشید که حتی پایان یک شغل کوچک به من کمک می‌کند تا ذهنم را خالی کنم.
من همواره با کسب و کارم مانند برنامه سفر کردن برخورد می‌کنم. درواقه کوچک فکر می‌کنم. کاری که همیشه در حال انجام آن هستم، برنامه ریزی برای سفر است. چرا که یک نفر به رفتم به سفر، به تهیه مقدمات نیاز دارد. بنابراین سعی می‌کنم با کوچک فکر کردن در کسب و کارم به موفقیت دست یابم.
نفس عمیق بکشید
هالی آگاسی (AGASSI HOLLY) نفس عمیق کشیدن را برای نجات از رکود کاری پیشنهاد می‌کند. او بر این باور است که تمرین درست نفس کشیدن باعث می‌شود در تجارت نیز موفق شویم. او عنوان کرده است:
سعی می‌کنم در نفسهایم متمرکز شوم. تا من را به فضای خالی درون سرم برساند. جایی که بتوانم از آن کمک دریافت کنم. گوش دادن به موسیقی که مدام تکرار می‌کنم نیز کمک بسیار زیادی می‌کند و اقدامات انگیزه بسیار مناسبی برای اتمام یک کار را پیدا می‌کند.
با جریان همراه شوید
بر اساس عقیده لیندزی ورای (WRAY LINDSAY) همراهی با جریان بهترین راه حل برای بیرون آمدن از رکود کاری می‌باشد. او حرکت در خلاف جهت رودخانه را عامل اصلی شکست شرکت‌ها و رکود در کار می‌داند. وی بر اساس تجربیات خود بیان کرده است:
روزهای بی حاصل از نظر تاریخی روزهای اجتناب ناپذیر می‌باشند. از زمانی که متوجه شدم این زمانها هنگامی فرا می‌رسد که ذهن من به طور ناخودآگاه در حال ایجاد فرآیند جدید است، دیگر از روزهای بی حاصل اذیت نمی‌شوم. به جای اینکه روزهای رکود کاری باعث ناراحتی من شوند به افکارم اجازه می‌دهم تا شگفت زده‌ام کنند. تلاش می‌کنم با جریان ذهن افکارم همراه شوم. همچنین به مغزم اعتماد دارم و خروجی‌های جالب و جدیدی را از آن دریافت می‌کنم. باید در نظر داشته باشید که تنها چیزی که برای رکود از کاری وجود دارد باور ذهنی و همراهی با جریان آن است.
به گذشته نگاه کن
بنیانگــذار و مدیرعامل شــرکت پلام پرتی شــوکر (Sugar Pretty Plum) تجربیات گذشته را راهی مناسب برای بیرون آمدن از رکود کاری در نظر می‌گیرد. او برای بیرون آمدن از بحران‌های کاری و رکود گفته است:
هنگامی که احساس کسلی و بی حاصلی می‌کنم به گذشته نگاه می‌کنم. لحظه‌های طوفان فکری را به یاد آورده و یادداشتهای قدیمی خود را مرور می‌کنم. یادداشت‌های قدیمی را برای لحظه‌های اینچنینی نگه داشته‌ام. تا در مواقعی که در کسب و کارم با مشکل روبه رو می‌شوم آنها را خوانده و روحیه بگیرم. برخی از نوشته‌هایم الهام بخش امروز می‌باشند. به بعضی از آن‌ها می‌خندم و می‌بینم که در چه زمینه موفق شدم. یادداشت‌های قدیمی مطمئنم می‌کنند که باید ادامه بدهم تا به اهدافم برسم.


از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان آموزنده و کاربردی واقع شده باشند.

بازدید : 87
2 اسفند 1399 زمان : 17:0

به طور کلی افراد سالانه در استفاده از تکنولوژی باهوش‌تر می‌شوند. همچنین اینترنت روز به روز گسترده‌تر شده و پیشرفت می‌کند. از این رو افراد هر روز از ابزارهای بیشتری استفاده می‌کنند. این موضوع در کسب و کارهای اینترنتی نیز صادق است. به طوری که هر چه می‌گذرد کاربران حرفه‌ای‌تر جستجو می‌کنند، هدفمندتر از سایت شما را مطالعه کرده و به جهت آگاه شدن از رقیبانتان می‌توانند به راحتی وبسایت شما را کنار بگذارند. بنابراین شما نیاز به شناخت بیشتر مخاطبان خود دارید. علاوه بر آن باید یک استراتژی مناسب نیز داشته باشید. همچنین از جدیدترین روندها و ترفندها آگاه باشید. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با جدیدترین متدهای بازاریابی محتوا مطالب و نکات مفیدی را برای شما ارائه دهیم. خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
محتوای ویدیویی و داستان‌گویی تصویری
چند سالی است که محتوای ویدیویی در صدرترند های بازاریابی محتوایی در نظر گرفته شده است. امروز کاربران بسیار زیادی ترجیح می‌دهند ویدیوهای بیشتری از برندها را در این زمینه دنبال کنند. در سال‌های اخیر محتوای ویدیویی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. اما اتفاق جالبی افتاده این است که به دلیل پیشرفت علم تکنولوژی و تمایل به راحتی و سادگی، افراد کمی به مفاهیم متمایل شده‌اند. آن‌ها ترجیح می‌دهند موضوع مهمی که قرار است به آنها آموزش داده شود در قالب یک محتوای جذاب و به یادماندنی باشد. همچنین با کمترین تلاش بیشترین یادگیری را برایشان به دنبال داشته باشد. از این رو پیش بینی می‌شود در سال‌های آینده، ویدیوهای مبتنی بر داستان، خواهان زیادی داشته باشد و به یک‌ترند و ترفند موفق تبدیل شود.

ترفندها و روندهای بازاریابی محتوا
وفاداری به وب سایت‌ها
از زمانی که گوگل کار خود را آغاز کرد هر سال توجه بیشتری موتورهای جستجو شد. همچنین تعداد وب سایت‌های موجود در گوگل نیز افزایش یافت و تعداد محتوای موجود در فضای وب چندین و چند برابر شد. انتخاب محتوای درست و کاربردی بر اساس موضوعاتی از قبیل سئو به چالش بزرگ تبدیل شد. دیگر بسیاری از افراد حتی به مشاهده منبع یک مطلب هم اکتفا نمی‌کنند و باید حتماً به آن منبع سرزده و مطمئن شوند. چرا که ممکن است منابع چندان معتبر نباشند. یا اطلاعات اشتباهی را نشر دهند.
امروزه با وجود آن که تعداد مطالب موجود در گوگل افزایش یافته است و افراد بسیار زیادی به تولید محتوا و بازاریابی محتوا می‌پردازند؛ مخاطبان بیشتر ترجیح می‌دهند به جای خواندن مطالب مختلف و مراجعه به سایت‌های گوناگون، تنها اعتبار یک سایت را بررسی کرده و مخاطب وفادار آن سایت شوند. در واقع آنها تنها همان سایت را دنبال می‌کنند.
در روندهای بازاریابی جدید شما دیگر به جای آنکه بر روی سئو و گوگل تمرکز داشته باشید، می‌توانید بخش عمده‌ای از انرژی خود را صرف وفادارسازی مخاطبان کنید. در این صورت می‌توانید سال‌های سال راحت باشید و موفقیت در کسب و کار خود دست یابید. در نظر داشته باشید که برای بدست آوردن اعتماد در کسب و کار اینترنتی باید به موارد زیر توجه ویژه داشته باشید و آنها را در بازاریابی محتوای خود لحاظ کنید:
تولید محتوای به روز
تولید محتوای پیوسته
تولید محتوای کاربردی
تولید محتوای معتبر
توجه به T.A.E یکی از مهمترین ترندهای بازاریابی محتوا
در سال ۲۰۱۹ گوگل مقاله را به عنوان تغییر در الگوریتم‌های موتورهای جستجو منتشر کرد. این مقاله خبر از مفهوم جدیدی به نام T.A.E که E بــرای Expertise یا تجربه و تخصص، A بــرای Authoritativeness به معنای معتبر بــودن و T برای Trustworthy یا قابل اعتماد بودن قرار می‌گیرد.
در توضیحات آن باید عنوان کنیم که در مرحله اول یا تخصص، گوگل مهارت شما را از روی علمی بودن، معتبر بودن و به روز بودن مطالبی که می‌نویسید تشخیص می‌دهد. در مرحله بعد یا مرحله اعتبار، گوگل فاکتورهای متعددی مانند شاخص‌های مرحله تبدیل مانند بانس ریت، زمــان ماندگاری در صفحه، تعداد مخاطبان، تعداد جستجوی نام برند، بک لینــک و… را ارزیابی می‌کند. در نتیجه بر اساس این ارزیابی، به صفحات وب سایت شما اعتبار می‌بخشد. در مرحله قابل اعتماد بودن که بیشتر برای وب سایت‌های فروشگاهی اهمیت پیدا می‌کند، پارامترهای متعددی را که در رابطه با امنیت و اطلاعات کاربران می‌باشد بررسی می‌کند. مواردی که در این مرحله مورد ارزیابی و بررسی گوگل قرار می‌گیرند عبارت است از: وجــود SSL امنیت اطلاعات کاربران، عدم انتشار اطلاعات افراد و….
بنابراین بر اساس توضیحات ارائه داده شده گوگل صفحات وب سایت شما را بر اساس T.A.E ارزیابی می‌کند. علاوه بر آن شما می‌توانید با توضیحاتی که در این بخش گفته شد به بهینه سازی وب سایت خود بپردازید تا از رقیب‌هایتان عقب نیافتید.
ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید واقع شده باشند.

بازدید : 87
30 بهمن 1399 زمان : 17:0

امروزه با وجود شبکه‌های اجتماعی متعدد و بهره گیری کسب و کارهای اینترنتی از این دسته از برنامه‌ها، اینستاگرام به عنوان موفق‌ترین شبکه اجتماعی در میان شرکت‌ها و برندهای مختلف در نظر گرفته شده است. باید بگویم که اینستاگرام از طریق تبلیغات هدفمند، بیشتر به حمایت از برندها و شرکتهای مختلف می‌پردازد و در عین حال آنها را قادر به فروش مستقیم از طریق این پلتفرم می‌سازد. به علاوه در اینستاگرام اینفلوئنسر هایی وجود دارند که به مخاطبان بسیار هدفمند دسترسی دارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی روشهای درامد زایی در اینستاگرام بپردازیم و نکات مهم در رابطه با آن را برایتان عنوان کنیم. خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
ثبات در نگرش
توصیه می‌کنیم برای اینکه بتوانید درآمد بسیار مناسبی از کسب و کارتان به دست آورید، یک نگرش و احساس ثابت به پست‌هایتان داشته باشید. به طور کلی امروزه همه ما اهمیت یک برند را خوب می‌شناسیم. بردن این برند به سمت زیبایی بصری در اینستاگرام بسیار مهم تلقی می‌شود. برندها و اینفلوئنسرها به طور یکسان از ترفندهای همچون تنظیم‌های سفارشی Lightroom یا محتواهای ثابت استفاده می‌کنند. دلیل آنها در این زمینه آن است که به مشتریان احساس آشنایی بدهند. بنابراین مخاطبان آنها هر روز منتظر پستهای آن‌ها می‌باشند.
طرفدار کاربران خود باشید
در صورتی که تمایل دارید تا مردم طرفدار برند شما باشند، شما نیز باید طرف کاربرانتان باشید. خلاصه توصیه می‌کنیم خودتان را محدود نکنید. افرادی را پیدا کنید که نشان دهند برای انتقال پیام شما تلاش می‌کنند. در صورتیکه توسعه و عرضه یک برند تناسب اندام را دارید، توصیه می‌کنیم از اینفلوئنسرهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند استفاده کنید و در اینستاگرام خود با آنها تعامل داشته باشید. بر روی پستهای آن‌ها اظهار نظر کنید و پست‌هایشان را لایک کنید.
همچنین از نکات مهم و ضروری در این زمینه آن است که از موثق و معتبر بودن آن افراد اطمینان حاصل فرمایید. چراکه کاربران و افرادی که در این شبکه‌ها حضور دارند می‌توانند از کیلومترها آن طرف‌تر، نامعتبر و غیر موفق بودن چیزی را متوجه شوند. از این رو این موضوع بر روی شهرت و اعتبار شما تأثیر بسیار زیادی می‌گذارد. بنابراین سعی کنید که حواستان را در این زمینه جمع کنید. نکته مهم دیگری که در این زمینه باید عنوان کنیم این است که محتوای کاربر محور را به کار خود بیافزایید. این موضوع نشان دهنده ارزش گذاری و قدردانی شما نسبت به بازدیدکنندگان می‌باشد.

درامدزایی در اینستاگرام
ابزارهای پولی
توصیه می‌کنم از ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید. اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا پست‌های قابل خریدی را ایجاد کنید. البته این امکان برای کشور ما محدود شده است. در صورتی که شما کالایی را می‌فروشید، حتماً از این ویژگی مهم بهره مند شوید. درصورتیکه مشتریان شما در اینستاگرام حضور دارند تا جایی که می‌توانید خرید محصول خود را برای آنها آسان کنید. همچنین مطمئن شوید که تصاویر واضح و زیبا از محصولات خود منتشر می‌کنید و یک حساب تجاری اینستاگرامی فعال دارید. که به صفحه فیسبوک خود متصل است. به طور کلی برنامه‌های بسیار مهمی در این زمینه وجود دارند که توصیه می‌کنیم بیش از هر گونه اقدام آنها را مطالعه کنید. تا بتوانید به کسب درآمد از اینترنت پرداخته و در بازاریابی اینترنتی به موفقیت دست یابد.
تقویم محتوا
همانطور که قبلاً بیان کردیم پست گذاری به صورت مداوم می‌تواند به عنوان بهترین روش در نظر گرفته شود. چرا که شما می‌توانید در این صورت در ذهن مشتریان خود ملکه شوید. ایجاد یک تقویم محتوا می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. تا یک برنامه آینده نگر داشته باشید و بتوانید به صورت منظم با مشتریان و بازدیدکنندگان خود ارتباط برقرار کنید. ممکن است شما برای ارسال پست در تعطیلات در حال برنامه‌ریزی باشید یا تبلیغات خاصی دارید که می‌خواهید آنها را اجرا کنید. در نظر داشته باشید که بارگذاری مقدار زیادی محتوا در زمانی که فکر می‌کنید موثرترین زمان است شما را بسیار راحت‌تر خواهد کرد و باعث موفقیت بیشتر و کسب سود بالاتر شما از اینترنت خواهد شد.
استفاده از قالب‌ها
توصیه می‌کنیم برای آنکه به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی بپردازید از قالب‌های طراحی شده توسط طراحان حرفه‌ای واقعی بهره‌مند شوید. چرا که این قالب‌ها و طراحی‌هایی از پیش تعیین شده، باعث بالا رفتن کلاس کاری شما شده و تاثیرات بسیار مثبتی برای کسب و کار اینترنتی شما می‌گذارند. بنابراین استفاده از قالب‌ها را جدی گرفته و در بازاریابی اینترنتی خود از آنها بهره مند شوید.
استفاده از هشتگ ها
شاید در نگاه اول افزودن هشتگ به پست‌ها برایتان غیرضروری در نظر گرفته شود. اما امروزه ثابت شده است که این هشتگ ها کمک بسیار زیادی به مردم در بازاریابی آنلاین کرده‌اند. افراد بسیار زیادی وجود دارند که به وسیله افزودن هشتگ ها به پست‌هایشان برند خود را در اینستاگرام گسترش داده‌اند و به برند توانمند و مشهور تبدیل کردند. از این رو توصیه می‌کنیم برای هویت برند خود چیز بسیار خاص ایجاد کنید و طرفداران خود را برای ارسال پست و هشتگ هایتان تشویق کنید.
از این رو استفاده از این ابزارها نیز می‌تواند در کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار باشد و باعث بیشتر دیده شدن شما در مقابل بازدیدکنندگان و مطرح شدن محصولات، برند و شرکت شما شود.


از اینکه انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید واقع شده باشد.

بازدید : 78
29 بهمن 1399 زمان : 17:0

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که فروش، حرفه‌ای فنی، خسته کننده و کسب و کار محور می‌باشد. آن‌ها فکر می‌کنند که فروش شغلی سرشار از تماس گرفتند و سروکله زدن با اعداد و ارقام، همچنین بحث با مشتری می‌باشد. درصورتی که فروش می‌تواند خلاقانه انجام شود و به عنوان یک هنر در نظر گرفته شود. در صورتی که می‌خواهید به عنوان یک رهبر فروش و یا مدیر اجرایی به شهرتی بالا در کسب و کار خود دست یابید در حوزه فعالیت خود خلاقیت داشته و به آن علاقه مند باشید. از این رو در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با مهم‌ترین تکنیک‌های فروش، مطالب مفیدی را برایتان ارائه دهیم. خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
سراغ افرادی بروید که مسئولیت تصمیم‌گیری را برعهده دارند
به طور کلی پیدا کردن فرد تصمیم گیرنده در یک شرکت بزرگ، کار زمان بر و خسته کننده‌ای می‌باشد. معمولاً همیشه سطوح و موانعی وجود دارند که باعث می‌شود شما به طور مستقیم با مدیر اجرایی که فردی پرنقش می‌باشد تماس مستقیم نداشته باشید. از قضا این فرد نقش بسیار مهمی داشته و به عنوان اصلی‌ترین تصمیم گیرنده می‌باشد. از این شما باید به وسیله راه حل‌های خلاقانه این مشکل را حل کنید و بتوانید با روند و راهکارهایی، مستقیماً به سراغ این افراد بروید. به عبارت دیگر باید به سراغ مکانی بروید که این تصمیم گیرنده‌ها در زندگی واقعی خود به آنجا می‌روند.
به عنوان مثال ممکن است این مدیران اجرایی و تصمیم گیرنده‌ها در باشگاه‌های گلف عضو شوند و یا در گردهمایی‌های اجتماعی حضور پیدا کنند. علاوه بر آن ممکن است به مهمانی‌های خیریه و دیگر مکان‌های اجتماعی بروند. از این رو شما می‌توانید با ابتکار و خلاقیت خود در این مکان حضور یافته و به صورت مستقیم با این مدیران اجرایی تماس برقرار کنید. با وجود تمامی نکات، توصیه‌ها و پیشنهادهای گفته شده در مورد استفاده از فناوری‌های جدید برای مدیریت، ارتباط با مشتری با برقراری رابطه از طریق فضای مجازی و گوشی‌های هوشمند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. به همین دلیل است که بسیاری از قراردادهای کسب و کار در زمین گلف، همایش‌های شبکه سازی و مهمانی‌های رسمی منعقد می‌شوند. چنین مکان‌هایی بهترین جا برای استراحت و شناخت بیشتر افراد می‌باشد.
خودتان دست به کار شوید
برای توضیحات این بخش قصد داریم از یک مثال به عنوان تفهیم بیشتر استفاده کنیم. تصور کنید شما دنبال خانه‌ای در منطقه خاص هستید که در آن منطقه سرعت رشد منازل مسکونی بالا و بازار خرید و فروش مسکن در آن بسیار داغ است. شما با وابسته بودن به افراد، درگیر رقابت قیمتی می‌شوید و ممکن است در این رقابت‌ها نتوانید خانه مورد علاقه خود را پیدا کنید. اما در صورتی که وابستگی خود را از بنگاه‌های املاک بکاهید و خودتان دست به کار شوید مطمئن باشید که می‌توانید در خیابان مورد علاقه خود مواردی را جستجو کنید. از این رو این مثال نشان می‌دهد که گاهی باید سرسختانه وارد جنگ شوید و وابستگی‌های خود را از سازمان‌ها و افراد مختلف قطع کنید. تا بتوانید به وسیله روش‌های غیر معمول، بازارهای مناسب را برای یافتن موقعیت‌های جدید خود به کار بگیرید.

تکنیک های فروش
همرنگ جماعت نشوید
آیا تا به حال در مسیر بازگشت به خانه از مقابل رستوران‌هایی که تابلوهایی تحت عنوان "پیتزای بزرگتر فقط ۵ هزار تومان" نصب کرده‌اند عبور کرده‌اید؟ آیا پس از مشاهده این تابلو وسوسه نشده‌اید؟ چه کسی می‌تواند از خوردن یک پیتزای داغ و تازه با قیمت کم و مناسب امتناع کند؟ یا در مثال دیگر تا به حال با شخصی که با لباس مبدل در جلوی یک فروشگاه لباس فروشی ایستاده و فریاد می‌زند که "تمامی اجناس دارای ۵۰ درصد تخفیف هستند" روبرو شده‌اید؟ می‌توانید در چنین حالتی مقاومت کنید و از خیابان گذر کنید؟ به طور کلی این نوع از تبلیغات خیابانی به عنوان یکی از ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روشهای فروش در نظر گرفته می‌شود. که واقعاً هم کارساز و چاره ساز است. این تبلیغات به مشتری کمک می‌کند تا ارزشی را که به وسیله خدمات ارائه می‌دهید در ذهنشان ثبت کند. البته در نظر داشته باشید که این ارزش در راستای دغدغه‌های آنان باشد. بنابراین توصیه می‌کنیم که از همرنگ جماعت نشدن نترسید. در نظر داشته باشید که خلاق بودن و داشتن ظاهری متفاوت در تبلیغات می‌تواند تأثیر چشم‌گیری بر به کسب و کار شما بگذارد و شما را در بازاریابی‌تان به موفقیت برساند. به عنوان مثال، جو گاروی، کارآفرین سانفرانسیسکویی می‌گوید ۲۰ درصد از درآمد کسب و کارش را از پوشیدن شلوارهای رنگی، با طرحی مسخره اما به یادماندنی و در نتیجه ملاقات و گفتگو با مردم در خیابان و شبکه سازی به دست آورده است.
لازم به ذکر است که یکی از بزرگترین چالش‌های کسب و کار پاسخ به این پرسش است که چرا مشتریان باید از شما خرید کنند. برای آن که در ذهن مردم تأثیر گذار و به یاد ماندنی شوید از روش‌های متنوع و خاطره انگیز استفاده کنید. در صورتی که از ایده‌ها و خلاقیت‌های خاص و متنوع استفاده کنید متوجه خواهید شد که شغل یک فروشنده شغل بی‌خاصیت و حوصله سر بری نمی‌باشد.
ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان کاربردی واقع شده باشند.

بازدید : 97
28 بهمن 1399 زمان : 17:0

امروز تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. شاید بتوان دلیل اصلی علاقه صاحبان مشاغل به تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را تعداد بسیار زیاد بازدیدکنندگان دانست. با وجود آنکه تبلیغات در پلتفرم‌های آنلاین دارای انواع مختلفی می‌باشد، اما صاحبان مشاغل تنها به فکر استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌باشند. با این که تبلیغات در این شبکه‌های اجتماعی گران‌تر از سایر تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. از این مقاله در رابطه با بازاریابی شبکه اجتماعی که عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای صاحبان کسب و کار اینترنتی در نظر گرفته می‌شود صحبت می‌کنیم. لطفاً تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
فرصت شبکه‌های اجتماعی
به طور کلی شبکه‌های اجتماعی، فرصتی را برای کارآفرینان فراهم می‌کنند تا بتوانند به آسانی محصولات و خدمات مورد نظر خود را تبلیغ کنند. با وجود آن که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی راحت‌تر از ارسال پیام به صدها یا میلیون‌ها هزار نفر می‌باشد؛ اما نیاز به پرداخت هزینه بسیار زیادی دارد. زنجیره‌ای از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که به صورت مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند. شاید در ظاهر به نظر برسد که پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی صادقانه محصولات نمایش می‌دهند. این در حالی است که این موضوع واقعیت ندارد. لازم به ذکر است که شبکه‌های اجتماعی با وجود ارتباط مستقیمی که با مخاطبان و مصرف‌کنندگان دارند، به آنها امکان انتخاب می‌دهند. در صورتی که شما در شبکه‌های اجتماعی خوب تبلیغ کنید، تجارت شما متحول می‌شود. همچنین می‌توانید به کسب درآمد بسیار زیادی از طریق اینترنت بپردازید. در واقع در کسب و کار اینترنتی خود به موفقیت چشمگیری دست یابید. در صورتی که مشتریان، شما را دنبال نکنند تعامل شما با آن را به صفر می‌رسد. در این صورت نمی‌توانید در بازاریابی اینترنتی به هدف نهایی خود دست یابید.
به عنوان مثال حدوداً کمتر از ۵ درصد مخاطبان فیس بوک می‌توانند پست‌های مربوط به دنبال کنندگانشان را مشاهده کنند. چرا که فیس بوک پست‌های منتشر شده توسط شما را به بیشتر دنبال‌کنندگانتان نشان نمی‌دهد. بنابراین اگر شما برای پستهای فیسبوکی مبلغی را پرداخت کنید، در واقع پول خود را هدر داده‌اید. با وجود اینکه بازاریابی اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی به خصوص بازاریابی در شبکه‌های فیسبوک، هزینه‌بر است؛ اما استارتاپ ها و شرکت‌های زیادی علاقه‌مند به تبلیغات در این شبکه‌ها می‌باشند.

بازاریابی شبکه اجتماعی
افزایش قیمت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
یکی از دلایلی که باعث شده است قیمت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به طور مداوم در حال افزایش باشد، تمایل شرکت‌ها برای فعالیت بازاریابی در آنها است. به طورکلی افزایش تقاضا برای بازاریابی در این شبکه‌های اجتماعی باعث افزایش هزینه می‌شود. برندها در رقابت با یکدیگر هستند تا توجه کاربرانشان را به خود جلب کنند. در صورتی که برند شما هنوز به عنوان یک برند قدرتمند در نظر گرفته نمی‌شود و یا بودجه کافی برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی را ندارید؛ راه‌های دیگری را برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ایجاد کنید. البته همه چیز به شما بستگی دارد و میزان هزینه‌ای که برای تبلیغات اینترنتی در نظر گرفته‌اید. متخصصان بازاریابی و مشاوران در این زمینه بر این باورند که با پرداخت کمترین هزینه می‌توان مشتریان بسیار زیادی را به کسب و کار اینترنتی خود جذب کرد.
در نظر داشته باشید که استراتژی‌های رسانه‌ای به تجارت شما مرتبط می‌باشند. علاوه بر آن در دنیای دیجیتالی، مشتریان از روش‌های بسیار زیادی می‌توانند مشغول به کار شوند. رسانه‌های ارگانیک بر اساس موضوع در شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی، ایمیل و بازاریابی توسط اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی، به عنوان مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته می‌شوند.
لازم به ذکر است که گوگل کماکان بهترین دوست بازاریابان در نظر گرفته می‌شود. شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی می‌توانید با استفاده از ابزارهای گوگل، به راحتی به بازاریابی آنلاین بپردازید و در وقت و انرژی خود را صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که از کلید واژه‌ها و سئو غافل نشوید. در صورتی که شرکت شما اطلاعات هزاران آدرس ایمیل را داشته باشد، استفاده از بازاریابی ایمیلی گزینه بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته می‌شود.
علاوه بر روش‌ها و موارد گفته شده، کانال‌های متنوعی برای انجام بازاریابی وجود دارد که هر کدام دارای قابلیت‌های به خصوص می‌باشند. در صورتی که خواهان دیده شدن برند خود می‌باشید هرگز تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نمی‌گذارید. عاقلانه‌ترین کار این است که علاوه بر بازاریابی ایمیلی و پیامکی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و روش‌های دیگر بازاریابی بهره مند شوید. تا بتوانید به موفقیت بهتر و بالاتری در حوزه کسب و کار خود دست یابید. در واقع منظور ما این است که با وجود آنکه یک نوع بازاریابی می‌توانند باعث به وجود آمدن تاثیرات مثبت در کسب و کار شما شود؛ اما در صورتی که از چندین نوع بازاریابی اینترنتی استفاده کنید می‌توانید تاثیرات بیشتری در کسب و کار خود مشاهده کنید و سریع‌تر و راحت‌تر به هدف نهایی خود دست یابید.
ممنون از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید و آموزنده واقع شده باشد.

بازدید : 91
27 بهمن 1399 زمان : 17:0

یکی از موضوعاتی که امروزه دائماً در حال تحول در خاورمیانه می‌باشد، رشد بازاریابی لاکچری است. در صورتیکه بازاریابان و تولیدکنندگان محصولات لوکس به دنبال تأمین نیازهای قشر مرفه این مناطق باشند، باید این تحولات را درک کرده و رویکرد بازاریابی خود را در جهت نیاز آنها هدایت دهند. از آنجا که بازاریابی لاکچری در خاورمیانه روند رشد خود را طی می‌کند، قطعاً راهکارهایی وجود دارد که می‌توان با پیاده سازی آن‌ها باعث موفقیت بیشتر و کسب سود بالاتر در این زمینه شد.
ارتباط شخصی در بازاریابی لاکچری
واقعیتی که وجود دارد این است که تحولات صنعت دیجیتال برندها را وارد دوره جدیدی کرده است. که امکان برقراری ارتباط شخصی را با مخاطبان ایجاد می‌کند. نکته دیگری که در رابطه با بازاریابی لاکچری برندها صادق است این است که شرکت‌ها باید مخاطبان خود را در سراسر جهان از طریق فضای دیجیتال پیدا کنند و ارتباط شخصی ایجاد کنند. لازم به ذکر است که تعامل با مشتریان در فرآیند بازاریابی لاکچری و همچنین برندسازی، از نکات بسیار ضروری و مهم در نظر گرفته می‌شود. این تعامل برای برندهای لوکس که می‌خواهند در حوزه خاورمیانه بازار کسب و کار خود را گسترش دهند، بسیار حیاتی می‌باشد. بنابراین تولیدکنندگان محصولات لاکچری باید از طریق سیستم‌های پیام رسان دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی، یک تعامل هدفمند با مخاطبان خود ایجاد کنند. تا بتوانند به کسب درآمد از اینترنت پرداخته و در حوزه فعالیت خود به موفقیت برسند.
تعاملی که باید بین شرکت‌ها و مخاطبان آنها صورت گیرد باید شخصی سازی شده و نیازهای این گروه از مخاطبان را پاسخ دهد. به طور کلی مصرف کنندگان محصولات لوکس در سراسر جهان، به دنبال برآورده شدن نیازهایشان می‌باشند. از این رو هر برند و شرکتی بتواند به این مهم دست یابد و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد، مورد محبوبیت بیشتری قرار خواهد گرفت. در نظر داشته باشید که ابزار مورد استفاده برای برقراری یک تعامل شخصی با مصرف کنندگان، رسانه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال می‌باشد.
استفاده از مزیت اقتصاد تجربه
در نظر داشته باشید که آن چیزی که در اقتصاد تجربه اهمیت دارد، تجربه استفاده از یک محصول و یک کالا می‌باشد. برندهای لاکچری باید به دنبال ایجاد یک تجربه خوشایند برای مشتریان خود باشند. به طوری که مشتریان از استفاده آن محصول، خدمات و کالا احساس رضایتمندی داشته باشند. در رابطه با بازاریابی لاکچری می‌توان اینطور گفت که حس استفاده از محصولات و خدمات شرکت‌های مختلف، بسیار بیشتر از خود آن محصولات و خدمات مشتریان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به صورتی که مفهوم یک کالای تجملی تجربه این فرصت را ایجاد کرده است.
با وجود این موضوع که اقتصاد در بسیاری از بازارهای جهان به تکامل رسیده است اما، در خاورمیانه روند کندی را طی می‌کند. به همین دلیل یکی از رویکردهای بازاریابی لوکس و لاکچری در منطقه خاورمیانه می‌تواند در زمینه اقتصاد تجربه باشد.
علاوه بر آن فناوری‌های جدید نیز می‌توانند به بازاریابی لاکچری و شکل دادن به اقتصاد تجربه، کمک بسیار زیادی کنند. به طور کلی تجربیاتی که بر اساس واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ایجاد می‌شوند، درسی به یادماندنی را در ذهن مخاطبان ایجاد می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که این امکان را برای کاربران دیجیتال خود فراهم می‌کند که محصولات لاکچری و خدمات لوکس آن را در یک واقعیت مجازی تجربه کند. همچنین قطعاً اقتصاد تجربه تاثیرگذارتری را برای آنها رقم خواهد زد.

رشد بازاریابی لاکچری در خاورمیانه
تنوع محصولات در بازاریابی لاکچری
تمایل به سبک زندگی لاکچری احساس و فرایندی است که بین مخاطبان برندهای لوکس ایجاد شده و از این رو بازاریابی لاکچری باید به سمت شکل دهی سبک زندگی لوکس برود. در نظر داشته باشید که این نکته خصوصاً در میان مصرف کنندگان خاورمیانه‌ای برندهای لوکس نیز دیده شده است. به طوری که مخاطبان خاورمیانه‌ای برندهای لاکچری تنها به دنبال خرید محصولات لاکچری نمی‌باشند بلکه می‌خواهند مجموعه‌ای از این کالاها را در سبک زندگی خود داشته باشند. این گرایش در میان مصرف کنندگان جهانی برندهای لاکچری نیز قابل مشاهده است و در خاورمیانه به یک سبک زندگی تبدیل شده است. از این رو بازاریابی را به یک سبک زندگی فراتر از محصول سوق داده است.
از این رو برندهای لوکس قدم به خانه‌های مخاطبان خود گذاشته و مجموعه‌ای از دکوراسیون مبلمان و اثاثیه لاکچری را در دایره تولیدات خود قرار داده‌اند. مصرف کنندگان خاورمیانه‌ای نیز مجموعه‌ای از محصولات لوکس را در فضای خانه خود نیاز دارند تا از این طریق اقتصاد تجربه آنها در بازاریابی لاکچری کامل شود. بنابراین برندهای لاکچری به منظور توسعه بازار خود روی منطقه، باید تنوعی را در محصولات خود به وجود آورده و یک سبک زندگی لوکس را برای مخاطبان خاورمیانه‌ای خود ایجاد کنند. سبک ایجاد شده توسط آنها باید متناسب با سلیقه و نیازهای این مخاطبان باشد و در واقع با آن هماهنگ باشد.


ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید و آموزنده واقع شده باشند.

بازدید : 76
26 بهمن 1399 زمان : 17:0

به طور کلی عوامل بسیار زیادی ممکن است بر روی رضایت شغلی ما تاثیرگذار باشند. در واقع موارد بسیار زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند ما عاشق کاری که انجام می‌دهیم شویم. یا از آن متنفر باشیم. از این رو در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم و بدانیم چه مواردی در رضایت شغلی ما تأثیر گذارند. از این رو خواهشمندم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
بسیاری افراد ممکن است وارد کسب و کارهایی شوند که به آن علاقه ندارند. دلیل کار آنها ممکن است نیاز مبرم داشتن آنها به پول و یا درآمد باشد. اما در نظر داشته باشید که پول به تنهایی نمی‌تواند انگیزه لازم برای داشتن یک شغل عالی را برایمان فراهم کند. عواملی از جمله رضایت شغلی نیز می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. تصور کنید در یک شرکت وظیفه تایپ را برعهده دارید. اما این در صورتی است که شما مسلط به برنامه نویسی نیز می‌باشید. مسلماً در چه شرایطی شما از وضعیت خود رضایتی نخواهید داشت. چرا که کار کردن برای شما کافی نمی‌باشد و شما به کاری می‌توانید مهارت‌ها و توانایی‌های واقعی خود را در آن نشان داده و خود را به چالش بکشید قرار ندارید.
اهمیت نتیجه و ثمره کار
نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که انگیزه در کار می‌تواند شما را به سمت جلو هدایت کند و از شما فردی هدفمند بسازد. در صورتی که انگیزه کافی برای انجام کاری را نداشته باشید ممکن است نتوانید به حرکت خود ادامه دهید و از کار مورد نظر خود نیز سرد شوید. این اصلی است که در زندگی تمامی افراد ثابت شده است. در واقع اگر زمانی اطمینان داشته باشید که کاری را که انجام می‌دهید برایتان سودی ندارد، انگیزه خود را در این امر از دست خواهید داد. همچنین در راستای آن دیگر تمایلی به ادامه آن کار نخواهیم داشت.
سختی کار و میزان تلاش = علاقه‌مندی به نتیجه کار
در قسمت قبل این مقاله در رابطه با نتیجه کاری که انجام می‌دهیم صحبت کردیم. حال می‌خواهیم در این قسمت به ابعاد دیگر این موضوع بپردازیم. به طور کلی میزان تلاش ما برای هر کاری باعث می‌شود تا به نتیجه آن علاقه مند شوید. به عبارت دیگر پس از آن که برای این کار تلاش بی وقفه انجام دهید، نتیجه آن برایتان دلچسب و رضایتمند می‌شود. به عنوان مثال در صورتی که برای کاشت یک محصول زحمت فراوانی کشیده و عرق ریخته باشید، قطعاً پس از آن که محصولاتتان به عمل آید احساس بسیار عالی به دست خواهید آورد. از دیگر نکات مهم در این زمینه مسئله ارتباط شخصی با کار می‌باشد. این موضوع دقیقاً همانند موضوعی است که نشان می‌دهد شما فرزندان خود را بیشتر از فرزندان دیگر دوست دارید.
هرچه کاری که در حال انجام آن هستیم سخت‌تر باشد و ما برای آن تلاش بیشتری انجام دهیم نتیجه کار برای ما ارزشمندتر خواهد بود. یکی از دلایلی که فرشهای دستبافت ایرانی را به قیمت‌های بسیار بالا می‌فروشند این موضوع می‌باشد. چرا که این فرش‌ها علاوه بر داشتن طرح منحصر بفرد، زحمت زیادی را نیز به افراد وارد می‌کنند. به همین دلیل با ارزش تلقی می‌شوند.
توصیه ما این است که به دنبال کارهای آسان و راحت نگردید. در ادامه مقاله با عنوان چند نکته مهم، بیان می‌کنیم که چرا نباید دنبال کارهای آسوده و راحت باشیم:
علاقه مندی به کار یکی از مهم‌ترین اصول و عوامل مؤثر بر رضایت شغلی است.
کارباید برای ما مهم تلقی شود.
مسلماً نتیجه یک کار در ما انگیزه ایجاد می‌کند.
در صورتی که احساس بی فایدگی و بیهودگی کنید، نسبت به کار دلسرد و بی‌انگیزه می‌شوید.
اصولاً انسان‌ها کار هایی را دوست دارند که آنها را به چالش بکشند.
توجه داشته باشید که نکاتی که در بالا گفته شد مانند یک زنجیر می‌باشند و به یکدیگر متصلند. بین تمامی این نکات پیوندی معنادار وجود دارد. در واقع این پیوند اسن که این عوامل را در کنار یکدیگر قرار داده است. بنابراین به جای آنکه از سختی کاری گله کنید باید در جهت افزایش تخصص و مهارت‌های آن کار. کوشا باشید. ممکن است شروع به تمرین هر کاری برای شما سخت و طاقت فرسا در نظر گرفته شود. اما یقین داشته باشید که تکرار و تمرین در هر چیزی باعث می‌شود که در آن کار ماهر شوید و آن کار برایتان راحت شود.

عوامل تاثیر گذار و رضایت شغلی افراد
داشتن علاقه به نتیجه و ثمره کار
از دیگر نکات مهمی که باید در این مقاله به آن اشاره کنیم این است که هنگامی که شما برای کاری زحمت زیادی کشیده‌اید فکر می‌کنید که دیگران نیز به نتیجه کار شما علاقه مند هستند. در صورتی این چنین نمی‌باشد. به عبارت دیگر، به دلیل زحمات زیادی که برای یک کار می‌کشیم و سختی‌های زیادی که متحمل می‌شویم ممکن است در رابطه با نتیجه کار، تعصب داشته باشیم. که این موضوع چیزه خوبی نمی‌باشد. بنابراین به خاطر دوری از تعصب در کار می‌توانید از بیرون به این قضیه نگاه کنید. در واقع توصیه می‌کنیم از ابعاد دیگری نیز به موضوع مورد نظر توجه کنید. تا متعصب به نتیجه کار خود ننگرید.
به نظر شما پول تنها عامل تاثیرگذار و رضایت شغلی است؟
واضح است که امروزه اقتصاد در دنیا حرف اول را می‌زند و در اقتصاد افراد با کارشان پیوندی جدی دارند. به طور کلی اگر دقت کرده باشید ما یک سوم حجم زندگیمان را در محیط کاری سپری می‌کنیم. بنابراین کار شما می‌تواند تاثیرات بسیار زیادی را بر روی شخصیتتان بگذارد و این موضوع انکار شدنی نمی‌باشد. تأثیر ما نیز در بخشی که در آن فعالیت می‌کنیم کم نمی‌باشد. این تاثیرگذاری‌ها به صورت کاملاً متقابل صورت می‌پذیرد.
نقش مهم و اصلی کارفرما در رضایت شغلی
به طور کلی وظیفه اصلی کارفرما این است که برای گسترش کسب و کارش به پرسنل و کارمندان خود انگیزه بدهد. چرا که بی علاقگی کارمندان باعث می‌شود کار مورد نظر گسترش پیدا نکند. بنابراین ایجاد انگیزه در کارکنان و کارمندان از نکات بسیار مهم و ضروری در نظر گرفته می‌شود. به عنوان یک کارفرما می‌توانید راندمان کار مورد نظر خود را کم کنید. البته توصیه می‌کنیم این کار را با تقسیم وظایف میان پرسنلتان انجام دهید.
یک کارمند در صورتی که با انگیزه کار کند به نتیجه و سرنوشت کار خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. این شخص می‌تواند در تشخیص اشتباهات و حتی تصمیم آنها به شما کمک بسیار زیادی کند. بنابراین شما به عنوان یک کارفرما باید کارمندان خود را در کارها سهیم کنید و آنها را در جریان نتیجه کار قرار دهید. به عنوان مثال مجموعه بزرگ استارباکس درصدی از سود فروش شعبات خود را با کارکنان خود تقسیم می‌کند. تا در کارکنان حس تعهد را ایجاد کند. با توجه به ایجاد این انگیزه، کارکنان پیش از پیش کار خواهند کرد و خدمات بیشتر و بهتری به مشتریان ارائه می‌دهند. شاید بتوان گفت علت موفقیت استارباکس نیز همین است.


ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید واقع شده باشند.

بازدید : 93
25 بهمن 1399 زمان : 17:0

در صورتی که تمایل دارید بازدید کننده‌هایی که از طریق اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند، وارد وبسایتتان شوند و ترافیک ورودی وب سایتتان را افزایش دهند، می‌توانید با اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام مخاطبین را به سمت سایت خود هدایت کنید. این ویژگی یکی از ویژگی‌های جدید و مهمی است که در اینستاگرام قرار گرفته است. افراد می‌توانند لینکی به جز اینکه در قسمت bio اینستاگرام قرار می‌گیرد؛ لینکی را به پروفایل خود اضافه کنند. از این رو در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با این موضوع نکات مفیدی را برایتان ارائه دهیم. همچنین به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توانید لینکی به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید و فالوور های خود را به سمت وب سایت و اپلیکیشن های دیگر منتقل سازید. لطفاً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
چه افرادی می‌توانند در استوری اینستاگرام لینک گذاری کنند؟
لینک‌هایی که در استوری اینستاگرام مشاهده می‌شوند در ابتدا تنها برای اکانت هایی که دارای تیک آبی بوده و حساب کاربری آن‌ها تأیید شده بود به شمار می‌رفت. اما در سال ۲۰۱۷ اینستاگرام این قابلیت را گسترش داد و در اختیار سایر حساب‌های کاربری قرارداد. این قابلیت برای حساب‌های کاربری تجاری که حداقل دارای ۱۰ هزار فالوور هستند در دسترس می‌باشد. در نظر داشته باشید که محدودیت جغرافیایی در مورد گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام وجود ندارد. از آنجایی که ویژگی‌های اینستاگرام در حال آپدیت شدن و به روزرسانی است انتظار می‌رود اینستاگرام این قابلیت را برای کاربران بیشتری در سرتاسر دنیا فعال سازد.
آموزش اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام
به طور کلی این کار بسیار ساده می‌باشد. در صورتی که اکانت اینستاگرام شما بیش از ۱۰ هزار فالوور داشته باشد می‌توانید به راحتی از این قابلیت استفاده کنید. به طوری که در ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده و عکس یا ویدیو مورد نظر خود را با بالا کشیدن صفحه انتخاب کنید. پس از آن، با کلیک بر روی آیکون لینک که در بالای صفحه قرار داده شده است پنجره جدیدی بر روی صفحه شما نشان داده می‌شود. در این بخش آدرس صفحه مورد نظر خود را وارد کنید. آدرس کامل لینک مقصد را تأیید کرده و بر روی گزینه تأیید که به رنگ سبز می‌باشد کلیک کنید. تا لینک شما ذخیره شود. هنگامی که توانستید آدرس اینترنتی مورد نظر خود را به استوری اینستاگرام متصل کنید، آیکون زنجیره در بالای استوری شما نمایش داده می‌شود. که نشانگر این است که این استوری حاوی یک لینک می‌باشد.
اضافه کردن Call To Action به استوری اینستاگرام
در صورتی که شما تمایل دارید تا تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت فروشگاه آنلاین خود روی وبلاگ هدایت کنید، لازم است تا در مورد آن با کاربرانتان صحبت کنید. اضافه کردن یک لینک به استوری اینستاگرام دلیل قانع‌کننده‌ای برای اینکه کاربران بر روی آن کلیک کرده و وارد سایت شما شوند نخواهد بود. یکی از عیب‌های موجود در این کار این است که ممکن است دکمه لینک در پایین صفحه مشخص نباشد. بنابراین باید حتماً به فالوورهای خود آموزش دهید که چگونه با بالا کشیدن صفحه می‌توانند به توضیحات بیشتری که در وبسایت شما قرار دارد وارد شوند. توصیه ما این است که روش درستی از ورود به این لینک‌ها را به فالوورهای خود آموزش دهید. در نظر داشته باشید که این آموزش می‌تواند شامل عبارت "برای اینکه گزینه بیشتر را ببینید، فشار دهید"، "وب سایت ما را ببینید" و یا "برای توضیحات بیشتر صفحه بالا بکشید" باشند.

چگونه به استوری اینستا گرام لینک بدهیم؟
چگونگی نمایش لینک به فالوورها
هنگامی که کاربران شما لینک را در استوری اینستاگرام مشاهده می‌کنند که عبارت بیشتر ببینید یا همان دکمه see more را در پایین صفحه مشاهده کنند. اما احتمال آن وجود دارد که برخی از کاربران متوجه آن نشوند. افرادی که کمتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند ممکن است ندانند که چنین گزینه‌ای وجود دارد و این قابلیت به اینستاگرام اضافه شده است. بنابراین قرار دادن دستورالعملی برای توضیح لینک‌های استوری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
ممکن است که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بخواهند تا برای کسب درآمد از اینترنت در هر استوری اینستاگرام یک لینک قرار دهند. اما باید در نظر داشته باشید که به تعداد کل پست‌های موجود در استوری­تان حداکثر یک الی دو استوری حاوی لینک باشد. به عنوان مثال اگر استوری اینستاگرام شما شامل ۳ الی ۴ پست پشت سر هم باشد؛ تنها یک الی دو استوری باید دارای لینک مدنظر باشند. بنابراین همه گروه‌های استوری نیاز به لینک ندارند. باید به عنوان یک بازاریاب مطمئن باشید که اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام ارزش مطالب شما را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود تا کاربران از طریق آن نیز وارد وبسایت شما شده و نکات و مطالب مفید قرار داده شده در آن استفاده کنند.
روش‌های مناسب برای افزودن لینک به استوری اینستاگرام
به طور کلی روش‌های متفاوت و جذابی برای اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام وجود دارد. که شما می‌توانید از طریق فالوورهای خود را برای استفاده از این لینک‌ها مشتاق کنید. به عنوان مثال زک کینگ در پیج اینستاگرام خود برای آنکه برندگان مسابقات را اعلام کند، لینکی حاوی لیست برندگان را در استوری خود قرار می‌دهد. تا بیننده را ترغیب به استفاده از آن کند. بنابراین زمانی که شما نیز تمایل دارید کاربرانتان را به وبسایت خود هدایت کنید؛ باید از روش‌هایی مانند این روش استفاده کنید. تا بتوانید بینندگان و کاربران خود را ترغیب استفاده از این لینک‌ها و ورود به آنها ککنید.
حتماً می‌دانید که به اشتراک گذاری زیاد پست‌های جدید وبلاگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت جدید اینستاگرام، فالوورهایتان را از پست‌های جدید وبلاگ خود با خبر کرده و مستقیماً آنها را به بازدید از این پست‌ها تشویق کنید.
از روش‌های مناسب برای رونق کسب و کارهای اینترنتی و کسب درآمد بیشتر از اینترنت این است که محصولات و خدمات خود را در استوری اینستاگرام تبلیغ کنید. درواقع به تبلیغات آنلاین بازاریابی اینترنتی‌تان بپردازید. در صورتی که صاحب برند و خدماتی هستید، می‌توانید این کار را در حرفه خود ارائه دهید. به عبارت دیگر می‌توانید از استوری اینستاگرام برای معرفی آنها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این کار نیز همانند دیگر روش‌ها و ترفندهای شبکه‌های اجتماعی باید به درستی انجام می‌گیرد. شما باید با استفاده از روش‌های خلاقانه علاوه بر آنکه استوری های معمول و روزانه خود را قرار می‌دهید، این استوری ها را نیز در اینستاگرام خود بگنجانید. در این روش شما باید یک قالب مناسب و همیشگی برای استوری داشته باشید. که تبلیغات خود را در همان قالب انجام دهید.
لازم به ذکر است که امروزه بازاریابان بسیار زیادی به دنبال یافتن راهی برای انتقال بینندگان خود از اینستاگرام به وب سایت‌های خود می‌باشند. از این رو اینستاگرام با اضافه کردن این قابلیت توانسته است بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. در صورتی که شما می‌توانید از روش‌های خلاقانه استفاده کرده و لینک را در استوری اینستاگرام قرار دهید، مطمئن باشید که به ترافیک بسیار مناسبی در وب سایت خود دست پیدا خواهید کرد.


از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. امیدوارم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید و آموزنده واقع شده باشند.

بازدید : 94
24 بهمن 1399 زمان : 17:0

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید امروزه کسب و کارهای اینترنتی بین مردم طرفداران بسیار زیادی را جذب کرده است. از این رو افراد بسیار زیادی امروزه به دلیل راحتی استفاده از اینترنت، خرید های خود را به صورت مجازی انجام می‌دهند. علاوه بر آن به دلیل شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا، افراد ترجیح می‌دهند به جای حضور فیزیکی در بازارها و فروشگاه‌ها، به خریدهای اینترنتی روی بیاورند. بنابراین امروزه کسب و کارهای اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که مشغول به فعالیت می‌باشند. البته باید در نظر داشته باشید که با وجود آنکه فروشگاه‌های اینترنتی کار را برای ما بسیار راحت کرده‌اند؛ اما کلاهبرداری و سوء استفاده‌های بسیار زیادی ممکن است در این زمینه صورت گیرد. از این رو کسب و کارهای اینترنتی موظفند تا اقداماتی را به منظور ساماندهی کسب و کار خود را انجام دهند. تا مجوزهای لازم و مربوطه را اخذ نمایند. در این صورت کاربران می‌توانند متوجه شوند که کدام یک از فروشگاه‌های اینترنتی کلاهبرداری بوده و کدام یک طبق قوانین و مقررات تعیین شده می‌باشند. از این رو به دلیل اهمیت بسیار بالای این موضوع در این مقاله به بررسی دریافت مجوز برای کسب و کارهای اینترنتی می‌پردازیم و نکات مهم و مفید مرتبط با آن را برایتان بیان کنیم. خواهشمندیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
انواع مجوز برای کسب و کارهای اینترنتی
برای اینکه شما بتوانید به ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی خود بپردازید و به هدف خود در بازاریابی اینترنتی دست یابید؛ نیاز به مجوز دارید. اما باید در قدم اول بدانید که برای چه کسب و کارهایی چه مجوزهای لازم است. چرا که کسب و کارهای متفاوت نیاز به مجوزهای مجزا دارند. به طور کلی مجوزهای لازم برای کسب و کارهای اینترنتی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. این مجوزها عبارتند از: مجوزهای عمومی یا نماد اعتماد و یا مجوزهای اختصاصی هر صنف.
مجوزهای عمومی در کسب و کار اینترنتی
دریافت مجوزهای عمومی برای تمامی کسب و کارها ضروری می‌باشد. از این رو شما باید با توجه به نوع کاربری فروشگاه اینترنتی و سایت خود، این نماد را دریافت نمایید. در نظر داشته باشه که نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب و کار از جمله مجوزهای عمومی می‌باشند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارائه می‌شود. البته این نماد تنها برای سایت‌هایی است که در آنها فرآیند فروش کالا یا خدمات انجام می‌شود از این رو فروشگاههای اینترنتی باید نماد الکترونیکی دریافت نمایند.

دریافت مجوز برای کسب و کار های اینترنتی
مجوزهای اختصاصی در کسب و کار اینترنتی
مجوزهای اختصاصی شامل همان گروه صنفی مد نظر می‌باشد. به طور مثال در صورتی که شما به فروش محصولات بصری، سمعی یا فرهنگی مانند کتاب مشغولید باید به وزارت ارشاد مراجعه کرده و مجوز مورد نیاز خود را از این سازمان دریافت کنید. به طوری که اگر در رابطه با محصولات مربوط به سلامت و درمان مشغول به فعالیت هستید باید مجوز خود را از وزارت بهداشت و درمان کسب نمایید.
از این رو می‌توان اینطور بیان کرد که هر صنفی نیاز به پروانه اختصاصی همان صنف و اتحادیه دارد. در نظر داشته باشید که سایت‌های شرکتی و شخصی نیاز به دریافت پروانه کسب و کار و یا نماد الکترونیکی ندارند.
پروانه کسب و کار اینترنتی
یکی از مهمترین مجوزهای لازم جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی، پروانه کسب و کار اینترنتی در نظر گرفته می‌شود. پروانه و مجوز صنفی مجوزی است که باید از صرف حوزه فعالیت مربوطه خود دریافت کنید. در صورتی که در حوزه فعالیت شما صنف خاص و مشخصی وجود نداشته باشد باید مجوز خود را از کسب و کارهای مجازی دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که سایت اینترنتی مجوز نمی‌گیرد بلکه کسب و کار مورد نظر شما نیاز به داشتن مجوز دارد.
مدارک لازم که باید برای دریافت پروانه کسب و کار اینترنتی با خود به همراه داشته باشید عبارتند از:
نشانی دفتر کار یا اقامتگاه قانونی متقاضی
ارائه گواهی صلاحیت شخصی از نیروی انتظامی
ارائه گواهی از اداره امور مالیاتی ذیربط مبنی بر پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیات قطعی شده
ارائه گواهی شرکت در دوره‌های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار
دریافت و ارائه تأییدیه ویژگی‌های تخصصی کسب و کار مجازی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
ارائه کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و ارائه گذرنامه و پروانه کار برای اتباع خارجی
ارائه کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا گواهی اشتغال به تحصیل معافیت دائم و معافیت پزشکی برای آقایان کمتر از پنجاه سال سن
ارائه پروانه تخصصی و فنی یا دیپلم فنی یا مدارک تحصیلی دانشگاهی مرتبط با کسب و کار یا معرفی یک نفر واجد شرایط مذکور برای صنوف
ارائه مصوبه هیأت مدیره جهت صدور پروانه کسب به نام مدیر عامل یا یکی از صاحبان امضاء طبق اساسنامه و آخرین آگهی روزنامه رسمی ثبت شرکت برای اشخاص حقوقی
مجوز ساماندهی برای فروشگاه اینترنتی
از دیگر مجوزهای لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت، مجوزهای ساماندهی می‌باشد. برای دریافت این مجوزها باید به سایت ساماندهی مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که این سامانه یکی از توابع وزارت فرهنگ و ارشاد به شمار می‌رود و وظیفه آن جمع آوری اطلاعات مدیران تمام سایت‌ها و سامانه‌های اینترنتی می‌باشد.
مجوز نظام صنفی رایانه‌ای برای فروشگاه اینترنتی
این مجوز به عنوان یکی دیگر از مجوزهای لازم و ضروری برای اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در نظر گرفته می‌شود. تمامی فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های فعال در این زمینه باید پیش از شروع به فعالیت‌های خود به نظام صنفی استان خود مراجعه کرده و مجوزهای لازم در رابطه با فعالیت مورد نظر خود را اخذ نمایند. در این صورت می‌توانند به بازاریابی اینترنتی اقدام کرده و از طریق این کسب و کارهای اینترنتی به سود و درآمد مناسبی دست یابند.
اسناد و مدارک مورد نیاز و لازم برای اخذ مجوز نظام صنفی رایانه‌ای عبارت است از:
کپی روزنامه رسمی آگهی تأسیس شرکت
تصویر روزنامه رسمی آگهی کلیه تغییرات
کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
کپی مدرک تحصیلی مدیرعامل
کپی کارت ملی همه اعضای هیئت مدیره
کپی اساسنامه
کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی
کپی لیست بیمه
ارائه تصویر آخرین رتبه‌بندی شورای عالی انفورماتیک
کپی لوگو و گواهی ثبت


ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید واقع شده باشند.

بازدید : 86
23 بهمن 1399 زمان : 17:0

فروشگاه‌های اینترنتی به عنوان یکی از تجارت‌های الکترونیک در نظر گرفته می‌شوند. به طور کلی فروشگاه‌های اینترنتی به دو نوع کلی تقسیم می‌شوند. دسته اول فروشگاه‌هایی که خدمات و محصولات مجازی ارائه می‌دهند و دسته دوم آنهایی که محصولات فیزیکی دارند. دسته دوم برای رونق کسب و کار خود باید به این نکته توجه داشته باشند که کاربرانشان چه چیزهایی را در اینترنت جستجو می‌کنند و به دنبال چه محصولاتی می‌باشند. از این رو در این مقاله قصد داریم که در رابطه با پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی نکات مفیدی را برایتان ارائه دهیم. از این طریق شما می‌توانید به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشید.
در فروشگاه‌هایی که دارای محصولات مجازی می‌باشند، محصولات و خدمات بیشتر توسط خود شخص صاحب فروشگاه پدید آمده‌اند. مانند کتاب‌های آموزشی، برنامه‌ها و… بنابراین این دسته از فروشگاه‌ها به دنبال آن نیستند که ببینند کاربران چیزهایی را در گوگل سرچ می‌کنند. آن‌ها تنها محصولات خود را ارائه می‌دهند. اما دسته دوم از فروشگاه‌ها که محصولات فیزیکی ارائه می‌دهند به این موضوع توجه بسیار زیادی دارند. آن‌ها دارای فروشگاهی هستند که در آن محصولات بسیار زیاد با تنوع بالا وجود دارد.
لازم به ذکر است که این فروشگاه‌ها همیشه به دنبال محصولاتی که توسط کاربران سرچ می‌شوند می‌باشند. چرا که خیلی اوقات محصولی را مشاهده می‌کنند که به نظرشان جالب و ارزان می‌باشد. به همین خاطر آن را تبلیغ کرده و به همین دلیل آن را در فروشگاه اینترنتی خود قرار می‌دهند.
استفاده از قسمت جستجوی محصولات برای یافتن پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی
در نظر داشته باشید که گوگل در بخش جستجوهایش قسمتی را برای جستجوی محصولات قرار داده است. شما می‌توانید به راحتی وارد قسمت گفته شده شوید و محصولات پرفروش هفته و یا فصل را با دقت بررسی و ارزیابی کنید. این بخش می‌تواند کمک بسیار زیادی به شما به هنگام خرید های اینترنتی کند. به عنوان مثال ممکن است شما به عنوان یک کاربر اینترنتی تمایل به خرید یک عینک را داشته باشید. در این صورت می‌توانید وارد قسمت جستجوی محصولات گوگل شده و پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی مرتبط با عینک را جستجو کنید. این قسمت می‌تواند دست شما را برای انتخابی راحت‌تر و خریدی مناسب‌تر باز کند.
بنابراین یتوان اینطور گفت که بخش جستجوی محصولات هم باعث می شود در کسب و کار خود به موفقیت رسیده و به هدف خود در بازاریابی اینترنتی برسید.
استفاده از قسمت محصولات فروش آمازون
سایت آمازون از جمله سایت‌هایی می‌باشد که دارای یک قسمت برای ارائه محصولات پرفروش در نظر گرفته می‌شود. یکی از مزیت‌هایی که این سایت نسبت به گوگل دارد این است که محصولات پرفروش را در قسمت‌های مختلف مانند وسایل الکترونیکی، کتاب، لباس و… دسته بندی می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که این محصولات حدوداً چند وقت به عنوان محصولات پرفروش انتخاب شده‌اند. برای دستیابی به چنین اطلاعاتی توصیه می‌کنیم به قسمت Most Wished For برید.

پرفروش ترین محصولات اینترنتی
استفاده از صفحه What’s Hot سایت الکسا
سایت الکسا بخشی را طراحی کرده است که در آن موضوعات داغ را مشخص می‌کند. در این قسمت موضوعات داغ هفته و یا محصولات پرفروش و خدمات کارآمد نشان داده می‌شوند. در صورتی که بر روی یکی از محصولات پرفروش این سایت کلیک کنید صفحات مرتبط با آن برایتان باز می‌شود.
البته لازم به ذکر است که این بخش از سایت الکسا از فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی از دسترس خارج شده است و دیگر قابل استفاده نمی‌باشد.
استفاده از قسمت پالس سایت eBay
از دیگر سایت‌های معروف و مهمی که در زمینه یافتن پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی نقش مهم و کلیدی دارد، سایت ای بی می‌باشد. در این سایت شما این امکان را دارید که محصولات را بر اساس دسته بندی‌ها مشخص کنید. همچنین در قسمتی از این صفحه، جستجوهای معروف به شما نمایش داده می‌شوند. به عبارت دیگر عبارت‌هایی را که بیشتر از همه سرچ می‌شوند برای شما به نمایش در می‌آید.
در نظر داشته باشید که این سایت نیز همانند سایت الکسا به دلیل تعداد جستجوهای بالای که داشته غیر فعال شده است. البته شما می‌توانید از سایت Watch Count که به وسیله API اطلاعات ای بی را گرفته و پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی را نشان می‌دهد کارتان را ادامه دهید.


ممنون از اینکه به انتهای مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالب گفته شده لذت برده باشید و مطالب برایتان مفید، کاربردی و آموزنده واقع شده باشند. شما می‌توانید با مراجعه به مقالات موجود در این وبلاگ، اطلاعات بسیار مفید و مناسبی در رابطه با فروشگاه‌های اینترنتی، انواع و ویژگی‌های آن و... به دست آورید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 9
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 180
  • بازدید کلی : 7338
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه